Železnička stanica u Šapcu je jedna od 27 železničkih stanica koje su rekonstruisane ili su u završnoj fazi rekonstrukcije. Kako je naglasio ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Goran Vesić decenije iza nas obeležene su stagnacijom sektora železničkog saobraćaja. Stanice su bile zapuštene, pruga nije građena niti rekonstruisana, a danas je sve drugačije.
– Gradimo brze pruge, kupujemo moderne kompozicije, obnavljamo železničke stanice širom Srbije. Od 1976. do 2012. godine nije izgrađen nijedan centimetar nove pruge, a od 2012. godine do sada 108 kilometara, dok se još 108 kilometara gradi. Tako je izgledalo staro, a ovako izgleda novo lice Srbije. Sledeće godine, rekonstruisaćemo novih tridesetak stanica, kao i 2025.godine, poručio je ministar Goran Vesić.
Radovi na novom mostu preko reke Save privode se kraju. Juče je na deonici auto-puta Ruma – Šabac urađen prvi sloj asfalta na glavnom mostu, koji je dužine 1.355 metara. Asfalterski radovi izvodi se na desnoj kolovoznoj traci mosta i biće završeni sutra kada će se raditi drugi završni sloj. Leva kolovozna traka je već u potpunosti asfaltirana, što znači da će most biti završen u punoj dužini i širini. Intenzivno se radi i na prilaznoj mostovskoj konstrukciji koja je dužine preko 1.000 m, pa se tako u septembru očekuje završetak svih radova na mostu, naglasio je ministar Goran Vesić.