Flat Preloader Icon
Aktuelno Društvo Najava događaja Zabava

Čivijaški karnevala i ovogodišnji Šabački vašar se održavaju od 14 – 23. septembra!

Danas je na konferenciji za štampu najavaljen program 55. Čivijade, 16. čivijaškog karnevala i ovogodišnjeg Šabačkog vašara, koji se održavaju od 14 – 23. septembra!

Ovogodišnji karneval okupiće preko 3000 učesnika u svim karnevalskim povorkama, što je rekordan broj od osnivanja Čivijaškog karnevala. S ponosom ističemo da ćemo imati preko 700 beba u karnevalskoj povorci trudnica i beba – nečemu čime se Grad Šabac ponosi! Očekuje nas i Karneval kućnih ljubimaca, finale Šampitijade, preko 1000 mališana u Karnevalkovim cvetićima PU “Naše dete”, a u velikoj karnevalskoj povorci učestvovaće i gosti iz Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, Severne Makedonije, Bosne i Hercegovine i brojnih zemalja Evrope i sveta.

Čivijaškim časom u osnovnim školama počinje 55. Čivijada, oglasiće se i Čivijaški dobošar ovogodišnjim proglasom Čivijaške republike, proglasićemo pobednike za najbolju karikaturu, aforizme i satirične priče, a inauguracija novog predsednika Čivijaške republike, glumca Marka Gvera, biće upriličena u petak 15. septembra od 18 časova na bini ispred Trezora!

Šabački vašar počinje u četvrtak 14. septembra, a lokacija Mihajlovac je ove godine priširena za dodatna 2 hektara upotrebne površine. Iz JKP-a “Stari Grad” ističu da je sve spremno za početak najveće i najpoznatije manifestacije u našem gradu!

Pokrovitelj manofestacija je Grad Šabac

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pogledajte i ostalo

Aktuelno Društvo

Saradnja sa Hrvatskom u oblasti socijalne i zdravstvene zaštite

Projektni tim Grada Šapca posetio je opštinu Velika u Hrvatskoj. Sa hrvatskim kolegama razgovarali su o budućoj saradnji u okviru
Aktuelno Politika

Potpisan ugovor o pošumljavanju i ozelenjavanju Šapca

Gradonačelnik Šapca Aleksandar Pajić danas je u Ministarstvu zaštite životne sredine sa ministarkom Irenom Vujović potpisao Ugovor o sufinansiranju realizacije