Radovi na izgradnji autoputa Ruma – Šabac, dužine oko 21 km, privode se kraju, tako da se očekuje da će saobraćajnica do kraja oktobra biti puštena u saobraćaj. Na trasi dužine oko 20 km urađena su po dva sloja asfalta. U toku je izrada završnog sloja, a do sada je finalnim asfaltom u celom profilu presvučeno oko 2,5 km. Na trasi ima ukupno 14 mostovskih konstrukcija, plus prilazna mostovska konstrukcija i most preko reke Save.

Radovi na ovom mostu, dužine 1.355 metara, takođe su u završnici. Kada se ova dva mosta spoje dobiće se prelaz ukupne dužine od 2.365 metara u koji je ugrađeno skoro 100.000 metara kubnih betona, 12.560 tona armature i oko 1.300 tona kablova za prednaprezanje nosača.

Radovi na petlji Ruma i njenoj široj zoni, što obuhvata naplatnu rampu Ruma i kružni tok za vezu sa postojećim državnim putem i budućim Fruškogorskim koridorom su najkomplikovaniji jer se izvode bez potpune obustave saobraćaja. Petlja se sastoji od četiri mosta koji prelaze preko postojećeg autoputa E70 sa 114 montažnih nosača i krakova u vidu lista deteline. Izgradnja brze saobraćajnice Šabac – Loznica biće završena do kraja naredne godine.







